Kärcher WD 4 geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD 4 geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,5

a********@g******** 29-05-2023

Zeer slecht, onbruikbaar product.

Geschreven voor: Kärcher WD 4 zwart, geel

Ik schrijf niet snel een slechte review maar dit is een waardeloos apparaat. En dat is dan ook nog een gerenommeerd Europees merk. Je zou denken dat ze zo’n apparaat testen alvorens in de markt te zetten. Een beetje blad kun je er niet mee opzuigen, zelfs niet als het kurkdroog is. Je moet het blad met je vinger de buis indrukken, dan gaat er af en toe een beetje naar binnen, het is echt belachelijk. Om de haverklap zit de harde afzuigbuis verstopt. Je moet een buis erbij hebben om die weer open te stoten. Ook de geribbelde flexibele slang is snel verstopt. De ribbels aan de binnenkant dragen niet bij aan het ongestoord laten passeren van het blad. Verder lijkt mij de haakse bocht in de opvangbak ook niet erg doelmatig. Ook die zit om de zoveel minuten verstopt.
De bijgeleverde borstel opzuigvoet is totaal ongeschikt.
Ik probeer zo weinig mogelijk Chineesche troep te kopen maar in dit geval is het een gigantische miskoop.

Minpunten

• Werkt niet

Gert Jan 20-10-2020

Valt heel erg tegen

Geschreven voor: Kärcher WD 4 geel

Deze stofzuiger is echt z'n geld niet waard. Hij zuigt maar een paar minuten echt goed. Bouwvuil/stof is absoluut niet te zuigen. De robuustheid van het uiterlijk is misleidend. De motor is weliswaar krachtig, maar het ontwerp maakt dat er geen zuigkracht genoeg is. Dit is het geval zonder gebruik van de zak. Met een stofzak is het totaal onwerkbaar.

Minpunten

• geen zuigkracht